REKLAMA MLM Blog

Jak reklamować swój biznes MLM?

W ostatnim wpisie 📄, przekazywałem Wam, jak ważny w marketingu sieciowym jest dobór grupy docelowej. Wspominałem wtedy o istotności odpowiedniej reklamy 📺 i zgodnie z obietnicą, dziś rozwinę ten temat.

Istnieje mnóstwo zdań, ale i mitów 🧞‍♀, o tym, że reklama w biznesie MLM nie jest skuteczna. Oczywiście jest to kompletną bzdurą 🤦‍♂️.

Wiadomo, że jeśli ktoś chce konkurować z tysiącami ogłoszeń 🗃 na grupach zarobkowych, typu „zarabiaj w domu”, „praca Warszawa”, „mama pracuje z domu” itd., to nie ma ❌ realnej możliwości, żeby się tam wybić. Tego typu grupy są wręcz zasypywane ogłoszeniami traktującymi o niemalże tym samym, a i przekrój ludzi 👨‍👩‍👧‍👦 jest tam ogromny. Nie wiesz, do kogo docierasz ze swoim przekazem ani kto go faktycznie odbiera. Nie masz żadnej kontroli nad tym, komu wyświetla się 💻 Twoje ogłoszenie. Takiego zbiorowiska nie można w żaden sposób nazwać grupą docelową. Loterią jest bowiem, kto trafi na Twój anons.

Używając menedżera reklam, jak najbardziej jesteś w stanie sprecyzować, kto będzie odbiorcą 👱‍♀️ Twoich treści. A jak wspominałem tydzień temu, ustalenie tego jest niesamowicie istotne. Tworząc kampanie reklamowe, dopasowujemy swoje grupy docelowe do naszej działalności 👨‍💻. Na przykład ustawiamy, że chcemy dotrzeć tylko i wyłącznie do mam 🤱 w wieku 25-35 lat, które interesują się literaturą, kosmetykami, kinematografią, podróżowaniem, czyli do konkretnych osób, które mają określone upodobania. Ustawiamy wówczas reklamę, tylko dla nich, nie przekraczając budżetu. Reklama z ofertą współpracy pojawi się na ich smartfonach 📲 i komputerach. Takie osoby naszą reklamę, z odpowiednią treścią czy nagraniem wideo, odbiorą osobowo, będą wiedzieć, że jest ona skierowana do nich, nie będą czuły, że jest to mówione do wszystkich, czyli do tłumów. Nasza informacja 📃 trafi tylko do tej konkretnej grupy docelowej.

Drugą korzyścią płynąca z posługiwania się reklamami jest zdecydowane przyspieszenie 📈 oczekiwanych efektów. Dzieję się tak m. in., gdyż reklamę odpowiednio dobraną do grupy docelowej, możemy wyposażyć w przycisk „wyślij wiadomość” 💭. Dzięki temu zainteresowana osoba będzie mogła skontaktować się z nami za pośrednictwem jednego kliknięcia. Nie będzie ona musiała wchodzić na nasz profil, szukać strony, tylko zareaguje 👈 bezpośrednio.

Kolejnym aspektem związanym z reklamami jest ruch w mediach społecznościowych 🤳, który jest ograniczony i bardzo mocno obcina zasięgi. Z kolei promując się za niedużą kwotę 💸, niech to będzie banalne 5 zł dziennie, jesteśmy w stanie dotrzeć do znacznie większej liczby osób i będą to z pewnością odbiorcy z naszej grupy docelowej 👭.

Dzięki takim działaniom zdecydowanie łatwiej jest nam budować swoją markę 👨‍💼, ponieważ można ustawiać reklamy nie tylko na rekrutację czy sprzedaż, ale również na rozpoznawalność personal brandu. Chodzi tu o dawanie wartości i promowanie naszego posta 📃, oczywiście też robiąc to umiejętnie, przez menedżer reklam. Podkreślam ten fakt, ponieważ nie wolno klikać w „promuj post”, bo wtedy fb obcina 🛑 zasięgi. Wszystko, co wiąże się z reklamami, należy robić poprzez menadżer. Trzeba w niego wejść, ustawić, co nam odpowiada i wybierać tam kampanie.

Jeśli:

👉 zależy Ci na znacznie szybszych wynikach 📊, 

👉 chcesz żeby osoby, które się do Ciebie zgłaszają były konkretne i o odpowiednich zainteresowaniach 🎸, 

to zdecydowanie zalecam Ci 👍 zapoznanie się z tajnikami reklamowania się na Facebooku, Instagramie i im podobnym.

📍 Jeśli masz pytania dotyczące reklam, potrzebujesz wskazówek lub pomocy 🆘, skontaktuj się ze mną. Bardzo chętnie podpowiem Ci, jak zrobić to bezbłędnie 👌. 

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments