blog

Jak skutecznie pozyskiwać partnerów biznesowych w branży MLM na Instagramie?

Prowadząc swój profil na Instagramie w branży MLM mamy idealną okazję, aby bardzo szybko zbudować zaufanie wśród naszych odbiorców. Dziś zaufanie, to najcenniejsza waluta jaką możemy sobie wyobrazić w mediach społecznościowych.
Dlaczego? Z bardzo prostej przyczyny! 99% profili na Instagramie jest nastawionych tylko i wyłącznie na natychmiastową sprzedaż i przez to utarł się mit, że na Instagramie nie da się zbudować silnej i prężnej organizacji.
A gdybym Ci powiedział, że potrzebujesz zaledwie 30 dni na efekty w postaci nowych marketerów przybywających do twojej organizacji, dzięki kilku prostym strategiom to poświęcisz 7 minut na przeczytanie tego tekstu? Zapraszam!

JEŻELI CHCESZ DOCIERAĆ DO WSZYSTKICH TO NIE DOTRZESZ DO NIKOGO

Wiesz jak wygląda strategia przeciętnego marketera na Instagramie? NIE MA JEJ. Dlatego pierwsze co robią to ustawiają zamglone zdjęcie profilowe, piszą biogram w stylu:
„Mama Wojtka, #ciuchy, dochód pasywny! NAPISZ DO MNIE” oraz wstawiają zamglone zdjęcia z cytatem zamiast opisu dodając do tego masę hashtagów, które niekoniecznie mają cokolwiek wspólnego z ich branżą. A potem czekają, aż zgłoszą się do nich setki osób, zaciekawione ich propozycją w jakże przejrzystym bio.
Możesz się śmiać, ale właśnie w ten sposób wyglądają działania całej branży. Co więcej! Żaden z nich nie ma kompletnie pojęcia do jakich osób chce docierać, a najczęstszą odpowiedzią na pytanie „Kto jest twoją grupą docelową?” odpowiadają „No ci, którzy są zainteresowani biznesem”. Tak to nie działa. To tak jakbym otworzył restaurację i powiedział, że „chcę tych co lubią jeść”. Czy widzisz już jak istotna jest odpowiednia selekcja?
Masz niepowtarzalną okazję, żeby się w tym tłumie beznadziejności wyróżnić. Jak to zrobić?

Największy sekret sukcesu w branży MLM na Instagramie

Chcę ci jak najlepiej wytłumaczyć, dlaczego powinieneś mieć w głowie obraz twojego idealnego partnera biznesowego. Podam ci przykład, który odda to najlepiej:
Wyobraź sobie Tomka, który właśnie skończył pierwszy rok dziennych studiów. Poznał prawdziwe, studenckie życie i przebalował swój budżet na „nieplanowane” wydatki już w pierwszym semestrze. Miał wybór: albo do końca roku siedzieć w wynajętym pokoju o chlebie i soli lub poszukać pracy, która pozwoli mu na weekendowe szaleństwa. Dorywcze zajęcie pozwala mu co prawda na najtańsze piwo w klubie, ale nic ponadto. Chciałby więcej, więc zaczyna przeglądać propozycje zarobku w Internecie. Dostaje mnóstwo propozycji na swoją skrzynkę na Instagramie (przez to, że użył hashtagu #biznes na jednym ze swoich zdjęć). W skrzynce pojawia się wiadomość od osoby, która użyła takiego opisu w swoim BIO:
„Mama Wojtka, #ciuchy, dochód pasywny! NAPISZ DO MNIE”. Fakt faktem, że zdjęcia miała ładne, ale u Tomka zakiełkowała myśl: „Mam się uczyć od 40 latki biznesu online? Chyba sobie kpi!”
Tomek oczywiście wybiera kogoś w podobnym wieku z podobną propozycją biznesową.
Jak myślisz DLACZEGO?
„Mama Wojtka” nie jest dla niego żadnym autorytetem, to osoba z innego pokolenia, z odmiennymi problemami i podejściem do życia.
Właśnie DLATEGO, tak ważna jest świadomość do KOGO kierujemy swój przekaz. Zaczynasz rozumieć?

ZNAJDŹ SWOJEGO IDEALNEGO PARTNERA BIZNESOWEGO

Zamknij oczy i wyobraź sobie najlepszego dystrybutora na świecie. Z pewnością w twojej głowie pojawi się obraz człowieka uśmiechniętego, elokwentnego, potrafiącego zbić każdą obiekcję i przyciągającego ludzi jak magnes, czy mam rację?
Masz rację, że oczekujesz tego co najlepsze, ALE gotowy idealny marketer musi przejść proces nauki, żeby spełnił nasze oczekiwania.
Gdzie go szukać? Widzisz, najłatwiejszym sposobem na to jest zadanie sobie kilku ważnych pytań, dzięki którym będziesz mógł go zdecydowanie łatwiej zlokalizować:
1. Ile ma lat?
2. Jakie ma wykształcenie?
3. Jak wygląda jego kariera zawodowa?
4. W jakiej branży pracuje?
5. Na jakim stanowisku pracuje?
6. Czy może samodzielnie podejmować decyzje?
7. Jakie ma cele na przyszły rok?
8. Czego mu brakuje do osiągnięcia celu?
9. Co jest dla niego największym problemem?
10. Jak sobie radził dotychczasowo z tym problemem?
11. Jakie ma zainteresowania?
12. Co czyta?
13. Skąd czerpie wiedzę?
14. W jakich grupach się udziela?
15. Dlaczego powinien skorzystać z twojej oferty?
15 kluczowych pytań, na które powinieneś sobie odpowiedzieć bardzo rzetelnie i szczegółowo. Zrób to RAZ, a porządnie. Zobaczysz, że większość problemów, jakie miałeś przy podejmowaniu prób tworzenia materiałów, znikną.
Teraz jest czas na Ciebie! Wkraczaj do akcji i działaj!

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments